Då var det dags

Sista dagen på vecka 19. Imorgon är det dags att åka till Söderköping efter 13 veckors LIA.
Ska bli så kul att träffa alla imorgon, även om det så bara är för en lite stund :)

Har varit förbi med lite hallon och rabarberpaj hos min fina Micco. Jag tänkter på dig och du vet vart jag finns! <3

Helgen har varit underbart rolig och jag har hunnit med och träffa maaaaaasssor med vänner.

Här kommer en bild från gårdagen hemma hos Helena i Tallboda. Kanonkväll!



Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon kommer hantverkare från Stångåstaden hit och rensar ventilationen. Halv åtta kommer dem, okristligt tidigt med tanke på att jag inte börjar skolan för ens tolv. Men men!



Kommentarer
Postat av: Micco

Tack för att du finns, betyder massor <3

2011-05-16 @ 04:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0