Pretty woman

Vill börja med att tacka alla Radissons gäster som har förgyllt min söndagmorgon :)
Nu är jag dock väldigt trött och ligger och funderar på om jag ska hålla mig vaken tills Pretty woman börjar på femman, vilket verkar ganska korkat eftersom jag:
1. Har sett den 1000 gånger.
2. Har dvdfilmen tre meter ifrån mig och kan egentligen, om jag nu skulle vilja se den ikväll, sätta på den omgående och dessutom slippa reklamen.

Börjar vänja mig vid luggen och hoppar inte längre högt varje gång jag ser en spegel. Daniel däremot småfnissar varje
gång han ser mig.

Idag fyller min vän Helena år! GRATTIS!



Härliga Helena! :D


Kommentarer
Postat av: K L A R A

Frågestund på bloggen , hoppas du kikar in och ställer några frågor !



Alla som frågar får en länkning :)

2011-03-18 @ 20:27:14
URL: http://byklaramellquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0