Ledig!

Jag har varit ledig idag och haft en riktig Fiadag! Jag har städat hela lägenheten, bakat 90 bullar, gjort kiwisorbet och planerat om två blommor! :D Well done Fia!





Det blev Kanelbullar, blåbär- och vaniljbullar, vanliga vaniljbullar och kokos- och apelsingifflar.




Det här kanske inte ser så gott ut men det smakade fantastiskt!

Jag hittade en hyrfilm i dvd förut :( den måste ha legat där i flera veckor, PINSAMT!

Imorgon blir det en liten visit till Boxholm :D


Sugen på bullar? Du är välkommen! :D



Tamburmajoren var förövrig såld :( Jakten fortsätter...


Kommentarer
Postat av: Mia

Gu va du är duktig, det ser super gott ut =D

2011-03-11 @ 12:42:08
Postat av: Mia

Om jag inte bodde så långt bort hade jag kommit över direkt =D

2011-03-11 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0