Idag har ICAkortet fått jobba hårt!

En underbart trevlig helg är nu slut.

Fredagkvällen spenderades som sagt med Micco. Filmen vi såg var kanon! Vi skrattade så vi grät!



Kvällen fortsatte med mat och vin på Mörners och senare drinkar på Pitchers.

Lördagen började med lunch på stan med familjen Wressle. Efter det bar det av till Boxholm och lite vin hos Mysan.

Söndagmorgonen har spenderats med grabbarna i Boxholm. Dem bjöd mig på en riktig brakfrukost! Fina killar!

Min söndageftermiddag har spenderats på stan med Mia och My.




Mitt stackars ICAkort har fått jobba hårt.

Man ska lita på varnadra, det blir så mycket enklare då.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Ohhh jag ser mer ROSA Fia;) Roligt att se :)

2011-03-07 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0