HÄRLIGA VÄNNER!

Åh mina vänner! Jag gillar er MASSSSSSSSSOR!! Det är ju tråkigt att livet inte är en enda lång helg!


Min lördag var fantastisk! Bästa på länge, tack för det allihop!
Hihi, ni ser ut som ugglor allihopa :)

Nog om underbara vänner.. Här jobbas det på och det är kul! Fick mitt anställningsbevis idag, 25 härliga semesterdagar! Jag har aldrig haft betald semester så dem ska jag njuta av så småningom :)



Detta hände imorse klockan 06.30. Tråkigt och roligt på samma gång :) Jag fick flingpaketet i huvudet.



Något ovanligt har hänt, jag har KÖPT kakor. Jag har inte bakat sen första advent så mina gömmor är tömda :/ 
 Dem här kakorna var ju ingen sensation direkt.


Jag vet inte hur många gånger min kära sambo har sagt FY FAN ikväll. Han har fått sina nya glasögon idag och eftersom han var typ blind innan så har en ny värld öppnat sig :P

Jaha läggdags! Imorgon jobbar jag 07-15, sen är det bio med Micco vid sex och sen ett glas vin.
Lördagen ska spenderas med Mia och My.



Kommentarer
Postat av: Korre

Haha vilka läskiga ögon alla har! :D rolig kväll, tack själv! :)

2011-03-03 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0