Några timmar kvar av den 20 december 2011

Och det känns rätt skönt!
Det har varit en lång dag idag. Började dagen 08.00 (vilket är förbaskat tidigt när man börjar jobba 14.20, i alla fall om man heter Fia Nilsson). Åkte till Tornby för att jaga julklappar! Hade förväntat mig en jäkla massa folk men jag antar att de flesta jobbar än för det var väldigt lugn :)
Alla julklappar är inhandlade tror jag faktiskt och jag klappar mig själv lite på axeln. Hann även med en sväng till IKEA och inhandlade duschdraperi och lite annat smått och gott. När jag var klar med julklapparna så tyckte jag att det var på sin plats att handla en till mig själv också (och till Victor med förstårs!) i form av en tvålpump och en tandbortsmugg. Slog till på ett designmärke så det kalaset slutade på ca 450 kronor tror jag så snälla, slå inte sönder den på söndag :)

Dagen fortsatte på Hagdahls kök där det intogs fika tillsammans med mina kollegor.

På söndag är det juldagen och då ska vi till Kvarnparken! Hoppas på en riktigt trevlig kväll! (Frågade förövrigt Victor om jag skulle baka lite tryfflar till förfesten men han skrattade mest åt mig.. Måste kolla med Korre vad dom här människorna tycker är lämplig att servera. Mina vänner hade i alla fall uppskattat hemmagjorda tryfflar!)


När arbetsdagen här är slut om cirka en timme så tänkte jag ta mig an garderoben och få lite ordning på mitt liv. (Om jag inte somnar innan jag kommer så långt vill säga)

Två jobbdagar kvar till julledig! Känns bra!



Idag är en sån dag när jag är sugen på ett nytt jobb...








Kommentarer
Postat av: Korre

Du kan ju låta bli att ställa fram den nya tvålpumpen på söndag ;) så går den inte sönder :) och jag tror chips/nötter och så räcker som snacks på söndag! :)

2011-12-22 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0