Vi tar det från början..

Bloggtorka uppstod när livet förändrades och hemlöshet uppstod. Nu är jag inte hemlös längre och livet leker :)

 

Hemmet är just nu en, ska vi kalla de charmig?, lägenhet på vasavägen där jag trivs som fisken i vattnet. '

 

Dagarna spenderas på mitt numera fasta jobb (wiiii) som hotellreceptionist på Elite Stora Hotellet Linköping, och lyckligtvis så trivs jag även där som fisken i vattnet.

 

När jag inte står leende bakom en receptionsdisk så ler jag tillsammans med mina underbara vänner, som för övrigt är så fina så jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna dom.

 

Särbo och jag tränar och dricker vin så ofta vi kan, eftersom det är det som vi är allra bäst på :)

 

Idag ska vi träffa Thilda som lämnar Öret för att spedera dagen i Linkan, det gillar vi!

Fika, skitsnack och lite mera fika tror jag står på schemat.

 

Igår blev det afro powerdance och idag har jag ont i varenda muskel. Liiiiite ont huvudet också men det kan jag nog dessvärre inte beskylla träningen för utan den dryck som intogs efteråt..

 

Något mer jag vill tillägga? Massor. Men den det tar vi sen! Nu jävlar ska det bloggas!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Micco

Jippi! äntligen har du börjat blogga igen, som ja har längtat o väntat <3

2011-08-24 @ 10:41:30
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Wihoooooo =) Äntligen, kul att du är tillbaka igen o att du trivs som fisken i vattnet, överallt!:) Kram j

2011-08-25 @ 12:05:20
Postat av: Mia

Håller med alla andra :)

2011-08-25 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0