Söndagsdimma

Stressade hem efter träningen för att hinna med tåget till Mjölby. Tio i sju hinner jag med tänkte jag och knallade ner till stationen. Väl framme så inser jag att det är söndag (ni vet en sån där dag där de flesta i Sverige har ledigt, för mig väldigt främmande). Tåget gick inte tio i sju utan halv åtta så det var bara att knalla hem igen.

 

Här hemma tröståt jag glass framför Per Morberg (kanske inte världens bästa idé eftersom jag ska åka till Mjölby och äta mat och just nu och mår jag nästan illa av all glass.. men va tusan! Jag är vuxen och gör som jag vill! Några fördelar ska ju det bittra vuxenlivet ha!)

 

Tisdag, då är jag ledig :) Vill bara få det sagt! Då ska jag ligga rak lång och inte göra ett skit! (När jag har tröttnat på det, det vill säga efter fem minuter, så kommer mamma hit för shopping och fika, sen är det tvättstuga och sen avslutar vi med afro powerdance)

 

Då gör vi ett nytt försök att åka tåg då! Hej svejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0