Jobbar och sliter men ljuset är nära!

Står bakom repan och försöker att sluta tänka på att utan för huset lyser solen och folk sitter allmänt glada och pimplar rosé.

Jag är inne på tredje helgen i rad nu och det börjar ärligt talat bli lite trött på att jobba helg. Nästa helg däremot då ska jag vara ledig!

Något som är ännu roligare är att vecka 42 är det semester!! Wiii! Första semestern för i år and I looking forward to it! Mia My och jag ska åka till värmen och ha det skönt!

Igår kväll var vi ute och bowlade ett gäng och spenderade kvällen på Platås ute servering så jag antar att jag inte ska klaga för mycket eftersom liiiite helg har jag ju faktiskt haft. En mycket trevlig helg dessutom ;)

Då ska jag sätta fart med lite bokningar då så kanske klockan känner för att sätta fart den med. För min del får den gärna bli 23 omedelbart :)

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Pia

Wii!! Härligt att höra att ,am inte är den enda som jobbar denna underbara lördagskväll!!

Kul att Ni tittade in o sa hej igår :)

Trevlig Kväll!!

2011-08-27 @ 20:09:50
Postat av: Lina

Åh, äntligen är du tillbaka med dina inlägg Fia=)=) Dom har jag verkligen saknat!

kul att höra att livet leker, och fast jobb, Grattis!!=)=)

Sköt om dej!!

Kramar Lina

2011-08-27 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0