Det här med ledighet..

Ville bara säga att tisdag, då är jag inte alls ledig. Ne, det är väl dumt att vara ledig när man kan jobba! Men nu sprack ju min fina tisdagsplan och jag måste stryka en aktivitet. Då ska vi se, tvättstuga, shopping med mamma eller afro powerdance? Valet är inte så svårt, smutstvätten få vänta! :D

Jag är nästan lite sugen på att jobba i helgen också! Men det beror nog på att jag inte har någonting alls att göra i helgen.. Vilket är fruktansvärt konstigt med tanke på att jag alltid har något att göra och brukar överplanera mina lediga helger så det inte ens finns tid för en kissepaus men den här veckan vet jag inte vad som hänt?

Jag vet att min kära särbo alltid ställer upp på lite zumbali men det är ju hennes jobbhelg så jag antar att jag inte kan begära en riktig karatefylla av henne :P


Vi får se! Det är ju trots allt bara måndag! En och en halv timme kvar till sängen. Sweeeet!


Kanske ska slänga upp en bild på mitt kryp in?

Kommentarer
Postat av: Korre

Jag kan umgås med dig, jag är med ledig! :)

2011-08-29 @ 21:55:38
Postat av: Mia

På fredag ska vi till Grönan o kolla på Danko Jones o på lördag är du flytt, du är välkommen att följa med på båda :)

2011-08-30 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0