All by myself

Log lite för mig själv här nu när jag skrev ner titeln.. Ser Bridget Jones iklädd flanellpyjamas framför mig sjunga fr fulla muggar med en tidning(?) som mick.. Underbar film!

 

Har spenderat 30 minuter, filosoferande, i en skållhet dusch. Resultat: Kräftliknande varelse men ack så ren!

 

Har haft en kanondag :) Åtta timmars jobb ihop med fina kollegor och trevliga gäster. Shopping med mamsen och powerdance med särbo.

 

Tanken är att jag snart ska knoppa..180 timmar är gjorda denna månaden, det får räcka tycker jag och imorgon ska jag njuta av att vara ledig!

Tackar underbara mamma för mina nya pjucks!!

 

Får tacka Korre och Mia fr dom fina förslagen. Mia: Fredag är jag upptagen och det sak mycket till att jag spenderar min första lediga helg på.. forever!.. bland flyttkartonger! De enda kartongerna jag beblandar mig med är bag-in-boxar ;)

Korre: Jag umgås gärna :) Ringer tomorrow.

 

That's it for today!

 

(Köpte ett pannband med idag, jag tänker f*n inte frysa om öronen i vinter! ICKE!)

 


Kommentarer
Postat av: mia

Jag hade gärna delat en bag med dig men jag antar att dom blir lite sura om jag inte dök upp på min egna flytt :P njut av din lediga helg men om du ångrar dig vet du var jag finns ;)

2011-08-31 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0