A perfect day

Tvättstuga och några oplanerade timmar jobb men när det var klart så var det dags att möta upp två snygga brudar som dagen har spenderats med! Eftersom jag inte fångade dom på bild idag så bjuder jag på den här goingen från en fin tid i Geilo :)

 

 

 

Nu ligger jag i sängen och gör inte ett jäkla skit och det är fruktansvärt skönt. Senare blir det ett pass på gymmet om min särbo pallar det. Tydligen ska man ju träna bort träningsvärk och med den jävla smärtan jag går runt med idag så får jag träna läääänge ikväll om det ska hjälp :P

 


Kommentarer
Postat av: Micco

Rotat fram den finaste bilden du kunde hitta på mig ser jag ;)

2011-08-24 @ 21:00:50
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Härlig bild :P Låter verkligen som en perfect day!

2011-08-25 @ 13:12:57
Postat av: Mathilda

Tack för igår, dagen var supermysig!

Bilden är en klassiker och jag bjuder på den varje gång, hahaha!

2011-08-25 @ 15:12:38
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ääääntligeeeen!!!!!!! Nu har jag nåt att göra innan jag ska sova igen :)

2011-08-25 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0