Mr Influensa är på besök

Det känns som att någon har kört in en silikonspruta i örat och tryckt till. Huvudet är tugnt och bultar non-stop. Innan jag hittade en dunder-halstablett i medicinskåpet så kändes det som allt jag svalde var gjort av häftstift.

Har sovit större delar av dagen men under dem vakna stunderna har jag roat mig med mina favorit serier, nämligen Gilmore Girls, Hem till gården, Rederiet och Skärgårdsdoktorn.

Ligger och fnissar hela tiden när jag kollar på Rederiet! Johannes Brost, Peter Harrysson och Per Morberg, what's not to love??

-Dricker du inte? Va fan, var du kaktus i ditt förra liv eller??


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja som sagt jag hoppas verkligen att du kryar på dig till fredag =D Krya på dig!!!

2011-04-13 @ 19:43:32
Postat av: Fia

Jag kryar för fulla muggar!!

2011-04-13 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0