Underbara helg!

En vecka är avklarad på Apollo och det är jättekul! I går fick jag sitta min första dag i telefonen!

 

Igår kväll hade jag mina underbar tjejkompisar här på en välbehövlig tjejmiddag. Vin, mat och massa minnen och skratt. NI ÄR UNDERBARA! Kvällen bjöd även på en tur på Pitcher blacks dansgolv, jag måste säga att det är bästa stället i stan!

 

Idag myser jag med min man. Utanför spelar dem afrotrummor så jag tror jag blir knäpp snart, Daniel dansar till dem så det är ju i och för sig ganska underhållande. Hittade äntligen ett par skor som jag ville ha i torsdags, givetivs var det sista paret i min storlek traisiga. Kanske ska ut på stan en sväng idag med och se om jag hittar något av intresse.

 

Måste göra färdigt båtuppgiften idag eller imorgon också. En mycket tråkig uppgift som framkallar ångest.

 

När jag skulle hämta ut min jacka igår så slog det mig att jag inte hade tagit emot något lapp. För att då få ut jacka så fick jag beskriva den, var på hon i garderoben frågar vad jag har i fickorna. En kastanj!  Ibland är det bra att vara lite udda :)

Trevlig lördag!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Korre

Lite udda?!?!?! HAHAHAHA :D

2010-10-23 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0