stora problem

Jag har bränt mig! Det är inte på grönkålsoppa den här gången utan nykokt te! Jag har heller inte bränt mig på kroppen den här gången utan på tungan men SATAN vad ont jag har. Brände mig på lunchen idag och det svider fortfarande något fruktansvärt! Det är fullt med små blåsor över hela tungan :( Vad ska jag göra?

Gjorde dock en ganska rolig tabbe förut som är så typiskt mig. Jag frågade min kära mor vad jag skulle göra åt tungan och hon svarade att jag skulle smeta på min munblåssalva. Jag har ofta blåsor i munnen och den här bedövar och läker dem väldigt fort. Bra idé tyckte jag och traskade in i badrummet och plockar fram den lilla tuben och smetar på. Det sved och stack jättemycket och smakade väldigt konstigt. När jag hade låtit den torka in så lägger jag tillbaka tuben i skåpet och upptäcker då att det är min SOS finnkräm, som torkar ut finnar, som jag har smetat på tungan. Toppen!

 

Åtta dagar kvar till helg! Heja heja!!

 


Kommentarer
Postat av: Korre

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

2010-10-30 @ 01:35:33
Postat av: Fia

Det var inte så kul hörrö, det sved som jag vet inte vad!

2010-10-30 @ 13:10:51
Postat av: Korre

Haha :P Men du har gott i skolan för att lära dig läsa ;) Men förresten, dom saknade dig igår killarna. Dom undrade var fisken var ;)

2010-10-30 @ 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0