sovdags

Vi har en fjärrkontroll till tvn i sovrummen, vilken befrielse! Nu kan vi äntligen byta kanal, sänka/ höja UTAN ATT GÅ FRAM! Fantastiskt! Ni kanske inte tycker att det här är en stor grej men det tycker jag! Tänk er att ni precis håller på att somna men ljudet är på tok för högt på. Att man nu kan stänga av utan att lämna sängen är ju guld värt! :D Jag är lycklig över min fjärrkontroll!

Jag hade tänkt att jag skulle sova lite skapligt idag och satte därför på svt24 för att ligga och slötitta på urtrista go'kväll. Problemet var bara att dem bakade bullar vilket gjorde att jag blev mer klarvaken än vad jag har varit på hela dagen! Lärde mig massa nya bra knep så nu måste jag baka bullar på söndag efter jobbet.

 

Jag drömde att Daniel tvingade mig till att svälja ett örhänge i natt. Undra vad drömtydarna kan säga om det? :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0