Söndagkväll

Helgen är över och jag är nog mer sliten än vad jag var i fredags efter jobbveckan.

 

Jag hade ytterligare en superkväll igår med Micco Robban och Ricki.

 

Idag har jag sovit hela dagen, med undan tag för ett par timmar Beverly Hills.

 

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på antingen vid din sida eller beck, skarptläge.. det är det som tvutbudet bjuder på ikväll. Har en känsla av att jag kommer att tröttna på beck lagom till nyheterna men det är frågan för om jag är upplagd för att ligga och böla till cancersjuka Susan Sarandon. Ett plus är ju dock att Julia Robert är med, love her!! Å andra sida så är ju Mikael Persbrandt med i Beck, love him!!!

 

Vi får se, jag har fortfarande sju minuter på mig att bestämma :)

 

Hoppas att vecka 43 blir en bra vecka trots 7 arbetsdagar, det vill säga 56 arbetstimmar. Jippi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0