Sista dagen på vecka 41

Helgens bravader är slut. Det känns väldigt skönt. Jag har varit på en riktigt trevlig inflyttningsfest hos ett par kompisar. Firat min lilla mormor som fyllt 70 år. Jag har även blivit erbjuden ett heltidsjobb och tackat nej, dumt! Idag har jag sovit i soffan med min fina kille!

 

Det var helgen i korta drag, imorgon bär det av mot Apollo klockan nio. Inte laddad alls men förhoppningsvis kanske det blir ändring på det i slutet av veckan.

 

Jag har haft ett litet projekt här hemma idag mellan tupplurarna och Beverly Hills. Det här är resultatet:

 

För alla er som inte förstår så har jag gjort om mina badrumstavlor. Dem är nu inslagna i utländslitteratur :)


Kommentarer
Postat av: Korre

Vad fin den blev! :) Var blev du erbjuden jobb då?

2010-10-20 @ 11:08:22
Postat av: Fia

Vill du ha en? :) Det var jättekladdigt (läs jättekul) att göra! :D

Jag blev erbjuden ett receptionsjobb på isf men jag kände för att vara kvar i den här underbetalda branschen (som jag inte ens har ett jobb i) Bra beslut va?

2010-10-20 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0