REGN!

Det bara kliar i fingrarna på mig när det regnar! Jag vill baka, sy, städa eller gå in i ett köpcentrum och shoppa loss! Undra varför det är så?

 

Vad jag egentligen borde göra är att plugga. Jag borde definitivt göra det nu medans Daniel är på jobbet.. När han kommer hem så finns det så mycket annat roligt man kan göra :)

 

Har skickat in SJ sammanfattningen, lärt mig alla länder och huvudstäder i amerika och håller på med costa cruises arbetet. När det blir färdigt (eller rättare sagt, om det blir färdigt) ska jag göra ett tresidigt arbete om Kenya!

 

Jag fick mitt Amadeus resultat i dag också och trots att jag inte är heeelt nöjd så firade jag lite med godis :D

 

Tanken var att jag skulle ta en långpromenad när jag blev trött på allt pluggande men när jag tittar ut så är jag inte jättesugen. Det får vänta tills ikväll!

Kom just på att Hem till gården börjar nu! Wiiii! Jag är inte van att vara hemma så här dags :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0