Oktobers sista dag

Här kommer bilder på mitt nya, förbättrade badrum!

FÖRE

EFTER




Har även spenderat min söndagkväll med att baka lite gott fikabröd till mina trevliga kollegor på Apollo. Kexchokladpaj och äpple- och kanelmuffins.
Nyss hemkommen ifrån O´Learys där jag, tillsammans med Daniel och hans föräldrar, tryckt i mig en alldeles för stor hamburgare.
Har förövrigt haft en kanonhelg på Radisson! I dag har jag fått jobba med en underbar kollega, vilket gör arbetsdagen ännu roligare!
Nu ska vi avsluta kvällen med en skräckis som Daniel har varit och hyrt. Han har även köpt godis och hallonsoda till mig. Han vet vad jag vill ha efter en lååång arbetsvecka.
Det var oktober det! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Korre

Vad fint det blev :)

2010-10-31 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0