Motivation

Nu har jag bestämt mig. Trots brist på motivation så ska jag köpa ett träningskort på friskis och svettis, nu när jag har fått reda på att man kan köpa 3 månaders kort. 500 kronor kostar det, det vill säga tillräckligt dyrt för att jag ska få ångest om jag inte använder det men inte så dyrt att jag måste springa där varje dag i veckan för att utnyttja det :) Perfekt med andra ord!

 

Ännu en dag i Apollos sälj/servicetelefon. Snurrigt värre :P

 

Imorgon är det morfars födelsedags! Dessutom är det kundkväll på hemköp! Lösviktsgodis för 29.90 kg! Nu när jag ska börja träna kan jag ju behöva lite godis för att orka med, eller funkar det inte så?

 

Min gulliga farmor var inne på Apollo idag med kroppkakor åt mig och det uppskattades stort! Tack snälla farmor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0