Karamello

Daniel vill gå till Karamello för lite torsdagslyx.. det är inte var dag min sambo föreslår detta utan godisbiten brukar komma från mig :) Jag sitter därför här nu och funderar ut en bra anledning varför jag ska få unna mig lite godis denna torsdagkväll. En anledning måste man ju ha, eller?

Jag har ju i och för sig presterat väldigt bra i skolan den senaste tiden trots att jag även har jobbat! Ja menar jag fick ju VG på den satans bussuppgiften, nästan full pott på både packereselagenprovet och på Amadeusprovet. Destinationen är helt färdig trots att den inte ska vara inne för ens på tisdag och imorgon kommer jag att skriva full pott på namngeografin. Är inte det en anledning nog så kommer jag aldrig ha en anledning att få äta godis!

 

Punkt slut. Mot Karamello!!

 


Kommentarer
Postat av: Korre

Man förtjänar alltid godis. Du vet att godiset mår bara bra av om du köper det. För då känner sig alla godisbitarna speciella och utvalda och det mår dom bra av! Så tveka aldrig :D

2010-10-07 @ 20:18:57
Postat av: johanna

lät som välidgt bra anledningar, tycker jag!

2010-10-07 @ 20:34:45
Postat av: Fia

Du är ju sjuk Korre.. men det visst vi ju sen innan!

2010-10-08 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0