Jag har en plan för dagen

Min man har redan pyst till jobbet och jag hamnade här. MEN här ska jag inte sitta länge för jag har nämligen en plan för dagen :)

Upptäcke precis att jag sitter och harvar med Internet Explorer, varför göra jag det när Opera är så mycket smidigare? Inte vaken än kanske..

Eftersom jag har blivit van att jobba måndagmornar så känns det som jag har "fått" lite extratid här idag som jag måste göra något med.

Uppgift ett är att göra klart Costa Cruises. Det ska inte vara klart för ens på fredag men övriga kvällar i veckan bjuder inte på någon ledig tid.

Uppgift två är att lära mig alla länder och huvudstäder i Afrika. (Länderna lärde jag mig faktiskt igår men gjorde tabben att lära mig dem engelska namnen när provet är på svenska, tror dock inte att det skiljer så mycket).

Uppgift tre är att panta alla satans flaskor som vi har lyckats att samla på oss här hemma.

Uppgift fyra ska jag göra som en liten uppskattning till mig själv att jag gick och pantade alla satans flaskor(panta flaskor är utan tvekan det VÄRSTA jag vet), för att komma till saken så ska jag göra yoghurtglass.

Uppgift fyra blir att åka till IKEA och inhandla dem sista grejerna till badrummet.

Uppgift fem, the grand finale, städa badrummet :)


Så där, som ni ser så är det bästa att jag börjar om jag ska hinna med allt detta. Då drar vi på lite Fiamusik när den långe inte är hemma :) Hmm hääääärlig är jooorden!!!


(som ni alla vet så blir det en paus i arbetandet mellan 12 och 13. Japp, Hem till gården!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0