Härliga höst!!

 

Livet rullar på och det känns härligt!

Jag slänger mina pengar omkring mig för tillfället och njuter av det! Bilder kommer på alla mina härliga inköp :)

 

Köket har fått sig en omgång idag, det var roligt :) Gjorde rent spisen och ugnen, vilket behövdes!

 

Sytt lite gardiner i helgen också och ett duschdraperi :) Lördagen spenderades hemma i Boxholm med kusin och farmor. Härligt vad man hinner med mycket när man inte har en massa inplanerade ställen man ska befinna sig på.

 

Imorgon ska jag till IKEA och slänga lite pengar där också :)

 

Förövrigt kan jag informera er alla om att det finns väldigt många länder i Afrika!


Kommentarer
Postat av: Korre

Det där med gardiner är nog inte din grej ;) HAHAHAHAHA

2010-10-10 @ 21:53:27
Postat av: Fia

Nu ska du inte vara sån! Jag försöker ju själv innan farmor får styra upp det :P

2010-10-11 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0