Den är tillbaka :D

Min blogg vill visa sig igen :D Det var error här förut idag.

 

Min enda lediga dag den här veckan är över men det har varit en kanondag. Den började klockan åtta med ett varv runt stångån. Jag älskar att gå ut tidiga helgmornar när hela stan fortfarande sover. Dagen fortsatte med beverly hills i soffan tillsammas med den långe.

Vid lunch möte vi upp den långes föräldrar på stan och drack lite vin. Fortsatte sedan till bowlinghallen där en tuff familjekamp utspelades. Dagen avslutades hemma hos Per och Marianne med jättegod mat, hockey och kortspel.

 

Nu är det dags att sova så jag är laddad för jobbet imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Korre

Härligt! Vem vann? Gillar förresten att daniel får heta "den långe" haha är han nån ond varelse som inte får nämnas vid namn?!?! :P

2010-10-03 @ 00:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0