Superlördag, supertrött, superlim

Min fredagkväll var otroligt rolig och vi fick underbart god mat hemma hos Mysan. Vin, cider, shots, drinkar, vi kan väl säga att morgonen idag var lite tung. Det blev heller ingen sovmorgon för jag hade fått en inbjudan till att äta frukost hos mormor och morfar och det var jättemysigt!! Det var värt att bara få fyra timmar sömn för att mysa med dem lite innan det var dags att åka hem igen.

 

Dagen idag har hittills bjudit på skoshopping, mys med mannen och några glas julmust. Nu ska jag ta en liten lur så att jag orkar att festa loss med brudarna till halv fyra i natt!

 

Jag har fått superlim så fingret och det är mycket frustrerande. Hur får man bort skiten utan att få med skinnet? Är det ens möjligt? Jag har prövat allt!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0