Sista veckan

Bakade en tårta och hade med mig idag :) Tre dagar kvar, sedan är det en veckas utbildning på Radisson och en vecka i skolan i Sörping och sen är det JULLOV!!! :D

 

Kanske inte världens vackraste tårta men den var god i alla fall och mina kära kollegor uppskattade den :)

 

Min man har hittat hem igen :) Halv två ringde mobilen i natt och jag fick knalla ner och släppa in en frusen man som inte hade sina nycklar med sig. Det gjorde inget att jag fick kliva ur min skönhetssömn och gå ner och öppna för livet är så mycket roligare när du är hemma!! MMAHH!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Korre

Tårtan var ju jättefin! :) skönt att han är hemma igen nu då! :)

2010-11-30 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0