Finfin snöstormsdag

Vitt och fint ute, jag är nöjd! :D

(Jag var dock inte lika nöjd över vädret när jag låg som en padda på vägen när jag skulle hem ifrån Apollo)

 

Jag är måttligt sugen på att börja skolan igen, jag vill jobba och boka soliga resor till glada människor! (Och mindre glada människor också för den delen, dem åker också på semester)

Jag gjorde en rolig bokning idag :D Bokade till Phuket och ett av våra finaste hotell, ett femstjärningt superhotell :) 28.000 per person ungefär :) Wiii!

 

Har precis kommit ur badkaret och ligger och klurar på vad som ska inhandlas till helgen. Full rulle i helgen! Daniel åker iväg till London och blir borta fre-mån. Jag ska roa mig med en Boxholmstripp på fredag och en bakdag med min särbo på lördag!

Känner jag mig själv rätt så kommer söndagen gå åt till att fördriva tiden med att städa i min ensamhet :) Kanske blir det lite julklappsjakt också.

 

Nu till kvällens stora fråga, Grey's eller Rederiet?

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Är inte heller sugen på skolan.. å absolut inte organisation å ledarskap=)



Förstår att du har d kanonbra på praktiken=)



va ska du göra nästa? Är d resebyrå som är "din grej"?=)



Ses snart=)

kramar

2010-11-24 @ 08:34:48
Postat av: Fia

Hej Lina!! Du, jag önskar att jag visste vad som var "min grej" jag har inte en aning! Vad ska du göra??

Rullar det på fint nere i Jänsköping?



Jaa!! Ses snart! Det är det enda trevliga med att börja åka till Sörping igen, att få träffa er!!



Kram!

2010-11-24 @ 09:43:04
Postat av: Lina

Ärligt talat, så har jag ingen aning!

Min handledare tycker jag ska satsa på hotell för d är en bransch som alltid kommer finnas kvar.. men jag vet verkligen inte..

Men det rullar på bra i jönköping, trivs kanon=)

dock kom jag inte dit igår, å itne kommit iväg än idag.. hoppas vädret blir bättre snart!!



ja d är nog d enda positiva med att skolan börjar, få träffa er=)

kramar

2010-11-24 @ 09:55:12
Postat av: Mia

Greys!

2010-11-24 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0