Veckans tråååkigaste kväll

Här sitter jag med näsan i ekonomiboken och försöker bli klokare. Jag tror faktiskt att jag har blivit lite klokare, det går in fort idag! Tyvärr så betyder väl det att det trillar ut fort också, så jag kanske sitter som ett frågetecken imorgon.

Nu är det i alla fall paus.

Skulle vilja prata med Daniel men han sover :( Tre nätter kvar tills han är hemma!

Jag har gått i sömnen varje natt sen han åkte :P Har vaknat varje gång ståendes i hallen eller i matrummet med någon slags klädsel på  mig.

 

På fredag blir det först jobb och sedan film-vin-pizzamys med min särbo. På lördag blir det grillning hos My och Stefan.

På lördag kommer ju äntligen den långe hem också, så söndagen består av jobb och myyyyys!

 

Nu vet ni vart ni hittar mig i helgen! Åter till Anders Parments underbara marknadsföringsbok!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0