Sista dagen!

Har gjort sista dagen på praktiken idag och jag fick en present innan jag skulle gå hem! Present, brakfika och massor med beröm :D Fia blev glad :D

Kunde inte fått en bättre present heller, A piece of cake! Jag har tänkt köpa den jättelänge!

Blir nog extrajobb till nästa helgen också :)

 

Imorgon klockan fem åker min kära sambo till Filippinerna och Indonesien. Blir nog en tom och tyst och välstädad vecka här hemma.

 

Mia och My! Tv-spelskväll hos mig! Daniel har laddat ner Donkey Kong till x-boxen! Nostalgi så det sjunger om det!

 

 

Nu ska jag mysa med den långe!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa, låter as kul!

2010-05-14 @ 23:10:43
Postat av: Den långe

31 grader varmt på morgonen här, vad vill dom? Är helt snedställd i huvudet klockmässigt men ska tydligen ut och äta kl 5PM, när det nu är. Alla klockor går olika.



Saknar mitt lilla mys, spela Donkey Kong och tänk på mig :).



Mmahhh!!!

2010-05-16 @ 07:45:29
Postat av: Jocke

Tråkigt att du gjort sista dagen på praktiken!

Men vi lär ju ses på jobbet ändå!



Hur gick Donkey Kong? Nu blev jag jättesugen på att spela det juh!



KRAM / Jocke

2010-05-17 @ 08:54:59
Postat av: Fia

Jag ska jobba i helgen Jocke!

Donkey kong is the shit! Roligaste tv-spelet som någonson gjorts! :D

2010-05-17 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0