Godmorgon!!

Solen verkar inte vilja vara framme idag, det är ju alltid trist men dagen blir nog helt okej ändå. 11.50 går bussen upp till Stockholm och där kliver jag och mina sörpingsvänner på båten till Åland!

 

Igår roade vi oss här på s:t larsgatan med att spela tv-spel :) Först spelade vi Donkey Kong, som jag är uppväxt med.. sen spelade vi något OS- vinterspel från 1984, det vill säga ett spel som Daniel är uppväxt med :)

Spelet från 84 var helt efterblivet så Daniel vann. Jag äget i alla fall på Donkey Kong!

 

Nu ska jag koka lite havregrynsgröt och hoppa in i duschen!

 

Kom just på att jag måste varna alla mina vänner för att titta på den här filmen. Ni som känner mig vet att jag inte är speciellt känslig när det kommer till äckliga filmer men tro mig, DEN HÄR FILMEN VILL NI INTE SE!!!!


Tack å hej!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Finns ju mycket värre filmer än den där, den var ju inte speciellt farlig. Jag får nog ta och lära upp dig lite i det digra utbudet av sjuka filmer tror jag :p..



MMMMahhh!!!1!1

2010-05-26 @ 10:24:20
Postat av: alicia

sett trailern!

vågar seriöst inte se den!

2010-05-27 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0