God natt

Har aldrig varit i tvättstugan halv åtta på morgonen förut men någon gång ska ju bli den första!

Nu är det dags att gå och lägga sig och försöka sova. Jag tackar grannen ovanför som håller på att borra. Jag har verkligen inte svårt för att somna men strålande sol, busstrafik och en borrande granne gör ju inte direkt insomnandet lättare.

 

Sambon har precis åkt iväg på en golfrunda, något jag själv aldrig skulle få för mig att göra halv åtta en onsdagmorgon. Alla är vi olika! Nu har jag i alla fall sängen för mig själv.

 

God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Har du kollat den 22/5 om de funka? Kram

2010-05-12 @ 11:40:04
Postat av: Fia

Ja, jag har dock fått ett halvluddigt svar av Daniel. Han vet inte om han kommer hem 22 eller 23. Kommer han 23 skulle det ju funka :) 21 är inget alternativ eller? Hur dags ska ni åka till kolmården på lördagen?

2010-05-12 @ 18:13:38
Postat av: Mia

Är inte helt säker men typ 10 på morgonen tror jag bussen går sen åker vi från kolmården kl 17. Festa är nog inget alternativ men v skulle ju kunna fika kanske?

2010-05-13 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0