Fia kämpar

Jag försöker vända på dygnet men det går väl sådär.. Jag ska jobba natt imorgon så jag tänkte att jag skulle vara vaken läääänge idag.

Det här är dömt att misslyckas men det är värt ett försök. Mitt mål är att vara vaken till två. Nu tänker ni att två är ju ingen match att vara vaken till.. men mina kära vänner, utan sprit i kroppen är det en tung uppgift för mig.

Min sambo är dock vaken fortfarande vilket hjälper. Går han och lägger sig är det kört.

Snart börjar film nummer två för kvällen, Coco Chanel. Vet ej om den är något och ha men nu har jag ju inget annat för mig så den får en chans. Har även kollat på Beyond borders, en av mina favorit filmer. Värd att se hörrni!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Om du vill gråta en skvätt kan du se på The road! Den såg vi häromdagens, jag tyckte den var braaa!

2010-05-10 @ 23:57:57
URL: http://blinkande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0