Radisson Blu

Det är riktigt kul på Radisson :D Och dessutom har min mage hållt sig i skinnet idag under arbetspasset (värre var det i natt mellan fyra och fem) Den här smärtan börjar bli en del av mig.

 

Imorgon är det kvällspass igen men först så ska jag tvätta lite, om jag får sova ordentligt i natt vill säga. Nu förstår jag alla som har sömnproblem! Det har ju inte direkt varit en del av mitt liv innan :P

 

Hallonkräm med mjölk står näst på programmet!

 

På lördag blir det fest mina vänner! tjohej!

 

(Håll tummarna för en krampfri natt)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: LinaFlina

Heeej!!

tråkigt å höra att din mage fortfarande krånglar=(

tack för inbjudan te festen, men d är lite för långt å åka, tror du nånsin vi får till en fest samtidigt??;O)

glad påsk!!



kramar

2010-04-02 @ 21:30:29
Postat av: Fia

Vi tar en grillfest i maj Lina! ;) Det blir väl bra?

2010-04-03 @ 14:01:55
Postat av: Alex

hoppas ni får jätte kul ikväll! hade mer än gärna vatt med! grattis i efterskott föresten ;)

2010-04-03 @ 20:52:32
URL: http://mysunshine.blogg.se/
Postat av: LinaFlina

Absolut!!!=)=)

va d bra igår??=)

2010-04-04 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0