Why?

Vaknade idag och kände direkt att den här dagen kommer jag vilja radera ur mitt liv. Jag önskade att jag hade en snabbspolningsknapp som jag kunde trycka på. Det enda den här dagen kommer att bidra med är problem.

Men, min kära sambo föreslog en cykeltur för att vända på mitt "jag hatar allt-humör". Det gick riktigt bra ända tills jag skulle låsa upp cykeln och insåg att jag har tappat cykelnyckeln.

Börjar jobbet klockan fyra men jag måste verkligen göra något roligt innan det så att jag vänder på all negativ energi jag sitter inne på. En sak som alltid funkar är ju att baka lite :) Funderar på om jag ska göra några strassburgare kanske. Mina favoritkakor som jag inte har ätit på år och dar!

Jag ber om ursäkt för det här bittra inlägget men om det fanns en snabbsolningsknapp här i livet så hade det här aldrig behövt hända.



Kommentarer
Postat av: Mia

De låter inget bra, är de något som har hänt eller du gjort? Behöver du en gammal vän o prata med så finns jag här =)

Har dessutom semester nu=)

hitta på något skoj?

2010-06-18 @ 16:53:54
Postat av: Fia

Semester!! Vilken lyx! :D Vad är planen då? Har ni bestämt midsommarplaner än eller? Jag är ledig fram till fredag nästa vecka om du åker hem :)

2010-06-18 @ 17:25:47
Postat av: Mia

Planen är att slappa första veckan o nästa vecka blir de peace and love. Funderar på att åka ner till boxholm på onsdag så då kanske man skulle kunna shoppa lite eller något på torsdag. På midsommar blir de att va i norrköping med vänner. ska du fortfarande jobba?

2010-06-21 @ 09:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0