Tre år

Idag är det exakt tre år sedan vi tog studenten. Vädret verkar bli lika perfekt idag som det var då.

Jag är ledsen Sverige men för mig är 6 juni min studentdag och inte någon jäkla nationaldag.

 

Igår hade jag en alldeles underbar dag i Götevi tillsammans med Korre. Vi solade, åt god mat hos farmor och sen åt vi glass med familjen Nyström. Passade även på att göra något åt burret på huvudet, så nu har min faster klippt bort lite hår :)

Lördagkvällen slutade hos familjen Wressle, där det alltid serveras underbart god mat! Vi spelade även lite skitgubbe och för första gången förlorade jag! Attans skit!

 

Denna underbara söndag ska vi spendera på våra cyklar är tanken :) Per, Marianne, Daniel och jag ska cykla till bergslussar och äta lunch. Efter det väntade en glass om jag inte minns helt fel? :)

Kvällen ska spenderas med Micco. Brunchen har idag blivit en kvällsfika!

 

Det var min helg det!

 

Ut i solen!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0