60+

Fick precis ett samtal av min bror. Han är på fest och ville att jag skulle komma.

- Vad gör du syrran??

- Jag kokar rabarbersoppa..

Kanska säker på att han inte hörde vad jag sa (han är ju trots allt halvt döv) för han svarade

- Jaha! Har du kul då?!

 

Usch. Nog för att det har varit ganska mycket festande på sistone men va tusan, vara hemma själv en lördagkväll är ju ingen höjdare direkt. Om jag inte skulle infinna mig bakom Radissons reception tidigt imorgon bitti skulle jag nog vara påväg mot Wärdshuset nu. Men just ikväll är jag 60+, kokar rabarbersoppa och kollar på allt uselt skit som visas på tvn en lördagkväll.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Korre

Du är pensionääääär! :D Hahahahaha Gamling ;)

2010-06-14 @ 17:45:41
Postat av: Korre

Du är pensionäääääär! Hahaha Gamling! :D

2010-06-14 @ 17:47:29
Postat av: Korre

Oj då blev visst två, då kan jag ju lika gärna kosta på mig ett tredje :P Nevars, vad gör du i veckan?

2010-06-14 @ 17:48:51
Postat av: Fia

Ledig onsdag och torsdag. Kalas på torsdag ju :)

2010-06-15 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0