Hej och hå!

Jag är proppmätt!! Mannen och jag har varit nere på Texas long horn och ätit lite mat. Jag åt lammfilé och det kan ha varit den godaste köttbiten jag någonsin ätit!!

 

Igår hade jag en mysdag med min kusin :) Vi hade tänkt att bada och sola men vi nöjde oss med ett dopp och sen åkte vi in till stan igen och shoppade :) Jag har gjort några riktiga fynd nere på stan dom senaste dagarna!

Köpte ett halsband när jag var nere med Micco i onsdags och det är massor med gäster och kollegor som har sagt att det är så fint! Tack säger jag och ler, jag har nämligen bara betalat 18 kroner för det, rea gillar vi!!

 

Känner att jag inte skriver något av värde här idag så jag kan ju lika gärna sluta, vill bara tillägga  att JAG ÄLSKAR MITT JOBB! :D

 

 

Eftersom min partysärbo har dragit till Frankrike så kommer denna fredagkväll att bestå av mys med den långe i soffan, framför Twin Peaks...

 

Micco, hoppas du har det mysigt in France, see you friday night!

 

Go'kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

SOFIA! Jag vill parta med dig och resten av alla fina flickor. Det börjar bli dags, är du pååå?

2010-07-16 @ 21:17:10
Postat av: Fia

Jag är alltid på!

2010-07-17 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0