Golf

Hemma efter en förmiddag på Vårdsbergs golfklubb. Har gått en runda med Per, Marianne och Eva. Skramlade ihop 14 poäng trots att det gick väldigt dåligt första halvan så jag är nöjd! tre stycken trepoängare! :D

 

Resten av veckans schema är fullsmockat av jobb och alkoholdrickande så Maltapackningen får jag nog fixa med ikväll om jag inte vill gå upp i ottan på söndagmorgon innan vi åker.

Tänkte att jag skulle pinna iväg till Clas Olsson, denna underbara butik som har allt en människa kan behöva. Idag är det klädnypor som jag behöver.

 

Kände att det var en riktigt tabbe av mig att lägga mig här i sängen med datorn. När min kropp känner för att tuppa av så har jag inte så mycket att sätta emot.

 

Bäst att jag flyttar mig härifrån innan det är för sent!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0