En prins i New york

Har krypigt ner i sängen och hade tänkt att jag skulle sova men upptäckte precis att en riktig höjdarfilm började på tv nu.

 

Jag har morgonpasset imorgon och efter det kommer farmor till stan. Vi skulle shoppa ett par nya skor tror jag det va :) Sen blir det nog lite fika också. Jag har ju cheesecake så att det räcker till 20 personer.

 

Resten av veckan består jobb och lite packande. Det är ju semesterdags på söndag och helgen är redan fullbokad så då blir det inget packande. På fredag ska jag åka hem och festa med mina efterlängtade, tokiga Boxholmare (läs norrlänningar) och på lördag kommer Micco hem så det blir det nog lite vin och skitsnack innan jag åker.

 

 

Dagen idag har bestått av städning, tvättstuga, filmmys och hämtmat. Jag har varit nere på stan också och inhandlar en present till lillasyster som blir 14 år på tisdag.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0