Bad!

Min underbar sambo, Micco, R och jag har varit och badat idag :D Det var såååå skönt! Mer bad! Jag är världens största badkruka men i den här värmen så badar till och med jag :)

 

Vi har haft värmerekord idag i Sverige, 35 C i Småland. Varmaste dagen sedan 1994 :)

 

Gårdagen var underbar den också. Smörgåstårta på R:s balkong, cider på uteservering och dans på Harrys.

På Harrys var det dock jävligt varmt och gubbarna raggade hej vilt men musiken och speciellt sällskapet gjorde kvällen till en KANONKVÄLL!

 

Nu ska jag hämta min T-shirt i frysen ;) hihi

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Micco

Saknar dig redan!

Tack för en underbar helg <3

2010-07-11 @ 23:41:20
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/
Postat av: Fisen

Tack själv särbo!

2010-07-12 @ 09:19:11
Postat av: Sanne

Kommer du ihåg när vi var på johannas-marken och köpte hattar som vi la i frysen på ica en stund?

2010-07-15 @ 22:59:07
URL: http://sannebollinh.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha! Jag kommer ihåg! Idén är ju faktiskt helt briljant!

2010-07-17 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0