Sagt och gjort

Igår var jag och körde första passet på friskis och svettis! Ett plus i kanten till mig (och ett till Helena också, eller kanske två eftersom det var hennes förtjänst att jag köpte ett träningskort över huvudtaget!)
Men nu är vi igång så akta er tanter!

Dagen idag spenderas i skolan.. eftermiddagen kommer väl troligtvis spendaras med att plugga (mycket möjligt att det uteblir)

Om jag säger ett land, så säger ni? Jag måste välja ett land och hålla ett föredrag på engelska om det.. men inga bra förslag dyker upp. Tjeckien, Etiopien, Sydkorea eller Kuba är land som är på tavlan men jag vet inte?

Dumle är ju inte helt fel för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger USA:) Dit ska jag i vår. hahahaha;)

2010-01-19 @ 14:42:17
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag skulle nog säga Vietnamn. Och du har helt rätt, dumle är inte fel =)

2010-01-19 @ 20:18:22
URL: http://sannebolling.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nepal, dit ska jag i vår :)

2010-01-19 @ 20:28:53
Postat av: Fia

Tack för förslagen men Nepal och Vietnamn är redan tagna, annars hade jag gärna tagit Vietnamn.. Men Madagaskar blir det!

2010-01-20 @ 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0