No record for non-payment of debts

Jo vars, engelskan börjar sitta ganska bra.. Dagen har varit väldigt effektiv måste jag säga. Solning, träningspass, engelskaplugg, garderobsorganisering och lite allmänt gnugg. När jag väl börjar städa så har jag svårt att sluta.

Har även hunnit med lite nätshopping ifrån e.l.f. så nu är sminkväskan uppdaterad.

Fruktansvärt billigt.. hoppas att det är bra också. Tyvärr så var ju hälften av det jag ville ha ännu inte inkommet, så funkar den här orden bra så blir det nog en till.

Effektiv dag måste jag säga.. rolig? nja.

Imorgon kommer mor och bror, det blir roligare :D


Hög tid att knyta sig.

Kommentarer
Postat av: Korre

Hördedu. Mamma pratade om att ni funderade på att komma och fika på fredag, stämmer det?

2010-01-27 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0