attans

Jag har gjort något man inte får göra :( Jag glömde bort min tvätt. Min tvättid gick ut klockan två och efter det kommer jag inte in i tvättstugan längre.. Fem över två slog dig mig att jag hade glömt att hämta tvätten :( fy på mig. Så nu har jag fått sätta upp en " fy på mig jag har glömt tvätten, ring mig"- lapp på tvättstugedörren.

Jag skäms.

Något positivt är ju att anledningen till att jag glömde bort tiden var för att jag satt och skrev på min inlämning i branschkunskap så den blev färdig :)

Hoppas det är någon snäll granne som ska tvätta nu..  Jag kanske ska ta med lite kakor ner när dom ringer?... Om dom ringer vill säga, dom kanske tar mina kläder och skickar dom till polen.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0