Organiserad? Inte ett dugg!

Sitter och försöker skriva det sista på organisation och ledarskap men jag känner mig lite omotiverad då jag inte vet riktigt hur mycket jag ska skriva. Jag har kört fast och det kommer krävas mycket energi för att komma vidare. Om jag sedan, när jag skickat in det, får reda på att jag inte hade behövt svara på 30 frågor så kommer jag bli lite.. ledsen.

 

Funderar starkt på att slå ihop boken, ta på mig mina nya kängor och gå ut och gå en sväng. Mina kära klasskamrater kommer nog lösa detta mysterium åt mig imorgon när dem sitter med det. Själv sitter jag ju på Radisson hela veckan och hade tyckt att det var skönt att ha det färdigt men inte till vilket pris som helst! :P

 

Är det så illa att jag faktiskt måste svara på 30 frågor så tar jag dom sista 15 imorgonkväll.

 

Boka tvättstugan var det med.. Dom roliga vardagsuppgifterna bara haglar över mig för tillfället. Tacka vet jag JULLOV!

 

Är man för gammal att räkna ner till jullov när man är 22 år? Hoppas inte :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Ska du inte till skolan i veckan??=(

2010-12-05 @ 20:21:25
Postat av: Josefine Almqvist

Fia... kanske kan rädda dig !?

Som jag har uppfattat det är det inte mängden som räknas utan att man går in lite mer genomgripande i vissa uppgifter, kanske bara mellan 4-8 frågor men längre svar..

Så har jag gjort!!

Nu måste jag göra klart Lia-uppgiften:S

Puss o hej

2010-12-05 @ 21:02:01
Postat av: Fia

Fantastiskt vilket bra Josefine! :D Jag gör som dig ;)

Nej jag kommer först på fredag Lina :(

2010-12-05 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0