Lördag

Jag kan nog dra slutsatsen att den här lördagen har varit världens tråkigaste lördag. Vaknade med världens huvudvärk (inte så konstigt när man tänker på att jag inte har ätit eller druckit något sen i torsdagskväll) Magen har samarbetat någorlunda i dag i alla fall men mat är inte att tänka på än.

 

Min underbara svärmor ringde förut och skulle höra vad jag hade för mig. Jag sa att jag var sjuk och efter det tog det ca 15 minuter innan hon ringde på dörren med blåbärsoppa, coca cola, lakrits (min favvosort dessutom!) och blommor! Per och Marianne är dem bästa svärföräldrarna i hela världen!

 

Så nu har jag ägnat eftermiddagen åt att dricka blåbärsoppa och kolla på tv. Tur att man har filmkanler att kika på för det vanliga utbudet på lördag är sådär!!

 

Jaha, nu vet ni att jag lever (om det nu var någon som trodde annorlunda, jag själv trodde faktiskt att jag skulle dö igår. Å andra sidan tror jag alltid det när jag är magsjuk men hittills har jag alltid kommit ur sjukdomen levande)

 

Trevlig lördagkväll allihop! Själv ska jag väl snart krypa till kojs.

 


Kommentarer
Postat av: Korre

Du klarar väl allt! :)

2010-12-11 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0