Heja heja!

Det rullar på! Imorgon är det dags att för sista lektionen innan jullovet drar igång! Wii!!


Jobba i nya systemet på måndag! Wiiiii igen!


Imorgon är det en vecka kvar till julafton, my favorite day of the year! ännu mera Wiiiii!


Har massa julklappar kvar att köpa och det är ju inte så kul men när jag väl har köpt dom så får jag slå in dom och det är roligt!! Wiii!


Helgen kommer bli supermysig :) Imorgonkväll ska Daniel på julfest med jobbet och Fia ska städa och drick glögg! Wiiii!!


På lördag ska vi på julmiddag hos Per och Marianne! JätteWiiii!!


På söndag ska jag ha filmmys med min särbo WIIIIIII!



Jaha, det var det. Mitt liv är Wii'it för tillfället :) Kul!



Jag är ju verkligen skitdålig på att lägga upp roliga bilder ihop med mina inlägg, vilket resulterar i väldigt tråååkiga inlägg. Men jag tänkte att jag lägger upp en av alla bilder som ligger och skräpar i kameran.


Den här togs en trevlig lördagkväll på S:t larsgatan. Middag med mina underbara vänner! <3


I januari är tanken att det blir en ny telefon och jag är verkligen helt lost i mobildjungeln men en tanke är att jag ska köpa en telefon med en bra kamera så jag slipper att glömma kameran hemma osv....


Affärsjuridiken är klar så kvällen bjuder väl på lite nagelmålande, Rederitittande, matätande och mysande.




Kommentarer
Postat av: Mia

Köp en HTC super kul mobil. Jag vill ha en sån näe det är dags att byta =D

2010-12-17 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0