Estlandet

Det är värst vad veckorna går fort! Imorgon är det dags att träffa mina klasskompisar igen, jippii!! Hej klasskompisarna, hej då Daniel. Mannen åker till Tallinn imorgonbitti, klockan fyra! Är inte laddad för att gå upp då och om jag känner herr Wressle rätt så  är inte han så laddad heller.

 

Jag är nu mera ett Operaproffs! Yes I am! Fan vilket kul system, jag vill jobba!! Imorgon blir det affärsjuridik och jag har en känsla av att jag inte är lika briljant på det området :P

 

Daniel och jag gick ut och åt ikväll ( på riktigt alltså, maten kom inte till dörren) Vi var, efter att ha besökt ett fullt Aioli, på Yogi. Jag älskar verkligen maten där men dessvärre gjorde inte min mage det den här gången.. sorry magen.

 

Visdomständerna växer så det knakar.. dock tvivlar jag på att min visdom växer.

 

Daniels syn på att packa är att säga till mig, hjälper du mig att packa? Självklart gör jag det och ställer mig och stryker hans skjortor medans han går och sätter sig och spelar.. hmm.. star craft? I don't know and I don't care. Karlar!

 

Mot Sörping med Pia imorgon! :D

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0