Ensam

Lördagmorgon.. eller vänta, lördag lunch. Hade väldigt kul igår, tack för det alla inblandade. Kvällen slutade i hyfsad tid trots Helenas försök att få med mig in på Harrys. Hade de inte varit för att jag ska stå bakom en reception om några timmar och se glad ut så hade jag följt med. Alldeles för längesedan jag umgicks med min smålänning!

 

Sitter just nu ensam här hemma i soffan och hoppas på att någon ska trolla fram lite god mat åt mig men chansen att det ska inträffa är nog väldigt liten.

 

Daniel hoppade ur sängen klockan sex imorse och cyklade ut till golfklubben där det är tävling idag. Han kommer att upprepa samma procedur imorgon.

 

Det absolut värsta med lördagar är att det inte är hem till gården :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0