Skolbloggning

Regnet öser ner.. det var längesedan det var sånt här ruskväder. Jag vet att jag borde jobba men jag föredrar att spana på Ikeas hemsida istället :)
Datalektion om fyra minuter, sen är det helg. Eller om man nu kan kalla tre dagar fulla med arbetsuppgifter för helg..
Destinationsprov imorse.. jag tror att det gick bra, eller så bra det nu gå när man ska plugga in sjukt mycket fakta om vårt avlånga land. Men det kändes bra.. Två timmar och 16 sidor.. sen var jag klar :P Det har gått bra på alla prov hittills så det känns jättekul och väldigt skönt.

Jag hoppas jag kommer hem till en lägenhet utan tapetseringsbord och div. verktyg för jag orkar inte ha hantverkare hemma en morgon till.
Håller tummen för att sovrummet blir bra med dom nya tapeterna.. men det kunde i alla fall inte bli värre än vad det var.
Antar att jag har en hel del städning att göra när jag kommer hem, slipdamm kan nog vara det värsta jag har varit med om.. Det är överallt!

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0